kontaktinformasjon

Kontaktinformasjon

Din Helsebutikk er en norsk bedrift med opphav i Meløy. Vi er KLARNA-godkjent, slik at du som kunde kan kjenne deg helt trygg når du handler hos oss. Husk å sjekke søppelpost dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelse – men husk at du også også enkelt kan logge inn på “Min Konto” for å se ordren din.

Relevante Spørsmål:

1. «Kan ikke se å ha mottatt ordrebekreftelse på mail?»

Det vanligste svaret på dette er at den ligger i spam-filteret på e-postkontoen din. I noen sjeldne tilfeller kan det eventuelt forekomme en feil ved den automatiske e-post utsendelsen fra Klarna. I slike tilfeller kan du også selv trykke på “Min Konto” i menyen ovenfor og se ordrebekreftelsen der. Fra din kontos kontrollpanel kan du se dine siste ordre.


2. «Kan ikke se ordrebekreftelse på mail – men har blitt trukket beløpet fra Klarna.»

Vennligst sjekk spamboksen din. Dóg kan det at du har blitt trukket beløpet fra Klarna også anses som en ordrebekreftelse. Vi minner også om at du kan trykke på “Min Konto” i menyen og se detaljene der.


3. «Hva om jeg ikke har mottatt varebestillingen etter forventet leveringstid?»

I visse tilfeller tar det lenger tid enn vanlig å få tilsendt varene – så vi ber om at du gir det noen ekstra dager før du kontakter oss og etterspør disse. Dette kan skyldes feil innad i Posten/Bring, men forekommer sjeldent.


Bruk kontaktskjemaet nedenfor dersom du ønsker å kontakte oss:

    Ditt navn (obligatorisk)

    E-post (obligatorisk)

    Melding