retur og reklamasjon

Retur & Reklamasjon

Retur

Vi ønsker at du skal være fornøyd med din handel – derfor oppfordrer vi deg til å ta kontakt dersom du har spørsmål eller lurer på noe vedrørende varen du har kjøpt. Vi vil alltid gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

 

Angrefrist

Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. Dersom du ønsker å returnere en var bes du da fylle ut et angrerettskjema som du sender til oss på epost via dinhelsebutikk@outlook.com

 

Du kan laste ned skjemaet ved å trykke her:

Standard Angreskjema

 

Varen skal være ubrukt og returneres i uskadd originalforpakning

Det er viktig at varen ved tilbakesending blir pakket inn slik den ble levert. Dersom du returnerer varen er du ansvarlig for at den er ubrukt og at den returneres i en uskadd originalforpakning. Tilhørende (hvis det var noen) manualer og lapper skal disse også legges ved i forsendelsen. Dersom varen er brukt, det er skade på originalemballasjen eller at varen mangler tilhørende manualer, bruksansvisninger etc. så godkjennes dessverre ikke returen og vi vil da sende varen tilbake til deg. Sender betaler selv for frakt. Vi vil refundere beløpet når vi har mottatt varen.

 

Reklamasjon

Er det en produksjonsfeil på produktet? Vennligst kontakt oss her så vil vi gjøre vårt beste for å løse dette på best mulig måte. Vi gjør oppmerksom på at vi ber om at du sender oss et bilde via dinhelsebutikk@outlook.com for å dokumentere skaden på produktet – samt at du returnerer produktet – før vi eventuelt tilsender deg en ny vare. Reklamasjon gjelder ikke for brukskader eller slitasjeskader.

Vedlegg:

1) Angreskjema ved kjøp av varer og tjenester som ikke er finansielle tjenester

Beskrivelse: Angreskjema skal brukes ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler av varer og tjenester, jf. forskrift om opplysningsplikt og angrerett av 20. juni 2014 § 1.